Ramalan Arsenal vs Newcastle | 19/01/2021 | EPL

Arsenal vs Newcastle akan bertemu dalam pusingan seterusnya Liga Perdana 2020/21. Mari ikuti Prediksi Arsenal vs Newcastle .

Perlawanan pusingan 19 terakhir Liga Perdana akan berlangsung antara Arsenal dan Newcastle. Setelah berjaya kembali dengan 3 kemenangan terakhir berturut-turut, Arsenal penuh keyakinan untuk menghabiskan semua 3 mata menentang lawan yang tidak berada dalam keadaan baik baru-baru ini, Newcastle.

Ramalan Arsenal vs Newcastle
Ramalan Arsenal vs Newcastle

MAKLUMAT PERTANDINGAN:

  • Tarikh perlawanan: 03:00 pm pada hari Selasa 19 Januari 2021
  • Acara: Liga Perdana
  • Peringkat: Pertandingan ke-19

KEPALA KE KEPALA:

Ramalan Arsenal vs Newcastle:

Prediksi handicap Asia Arsenal vs Newcastle:

Peluang Handicap: 1.25

Banner Promotion From TT128
  • Handicap Arsenal vs Newcastle untuk keseluruhan perlawanan: -2.03 / 1.25 / 1.84
  • Handicap Arsenal vs Newcastle pada separuh masa pertama: -2.01 / 0.5 / 1.78

Arsenal sangat bertekad untuk naik ke tangga teratas kedudukan selepas beberapa siri perlawanan yang sangat mengecewakan sebelumnya. Dengan Newcastle, mereka juga berusaha keras untuk mengakhiri kemenangan mereka.

Arsenal menunjukkan tanda-tanda akan kembali pulih apabila mereka berjaya merangkul 3 kemenangan berturut-turut. Dengan siri perlawanan ini, mereka naik ke tangga ke-11 dalam kedudukan ketika mendapat 23 mata dan hanya berada di tangga 6 teratas dengan jurang 6 mata.

Di sisi pengunjung Newcastle, mereka akan melalui beberapa siri perlawanan dengan prestasi yang sangat buruk sejak kebelakangan ini ketika mereka tidak menang dalam 5 perlawanan terakhir, di mana mereka harus menerima 3 kekalahan. Mereka kini berada di tangga ke-15 dalam kedudukan dengan masih 19 mata dan 8 mata di hadapan kumpulan penyingkiran.

Pada perlawanan seterusnya, Pasukan Arsenal dianggap pasukan yang unggul ketika melumpuhkan pasukan lain.  

→ Dari kemungkinan oleh pembuat buku CMD368, pilihan terbaik Arsenal –

Di bawah  

Kemungkinan: 2.5

Arsenal mengalami serangan yang cukup berkesan baru-baru ini apabila membawa 10 gol selepas 5 perlawanan, mencapai 2 gol / permainan sementara pertahanan kehilangan 7 gol.

Banner Promotion From TT128

Sebaliknya, pertahanan Newcastle bermain begitu teruk ketika mereka kebobolan 6 gol dan serangan hanya mempunyai 2 gol dalam 5 perlawanan terakhir, sesuai dengan setiap perlawanan mereka harus menerima 1.2 gol.

Oleh itu, pakar kami percaya bahawa Over akan menjadi optimum bagi pelabur dalam 90 minit akan datang.

→ Ramalan: Lebih

Ramalan Arsenal vs Newcastle

Skor Akhir: Ramalan Arsenal vs Newcastle 

Dalam sejarah bola sepak, Arsenal dan Newcastle telah bertemu 5 kali sejak 2018 dan prestasi memihak kepada pemain Arsenal dengan 4 kemenangan dan 1 kekalahan.

→ Ramalan kami mengenai keputusan perlawanan:

  • Arsenal 1 – 0 Newcastle (Separuh Masa Pertama)
  • Arsenal 3 – 1 Newcastle (Sepenuh Masa)

Pertaruhan Odds 1 × 2

  • Kemungkinan dari CMD368: 1.39 * 7.00 * 4.75
  • Pilih : Arsenal untuk menang (Sepenuh Masa)

Apa pun keadaannya, setiap kali kami bertemu Newcastle, Arsenal selalu tahu bagaimana mendapatkan hasil terbaik. Secara khusus, dalam 5 pertemuan terakhir antara kedua-dua pasukan, Arsenal benar-benar tidak terkalahkan dan sehingga 4 kemenangan. Dalam perlawanan ini, dengan semangat yang sangat baik setelah siri terakhir perlawanan yang berjaya, mendapat kelebihan di tempat sendiri. Akan sukar bagi Arsenal untuk kehilangan mata dalam perlawanan ini.

Bookie Eropah CMD368 menetapkan kemungkinan untuk perlawanan seterusnya adalah 1.39 * 7.00 * 4.75. CMD368 sangat menghargai Arsenal di 1.39 jika mereka menang, sementara jika Newcastle menang, ia akan meningkat hingga 7.00, dan 4.75 adalah kemungkinan jika kedua-dua pasukan seri ini.

Pasukan yang dijangkakan Arsenal vs Newcastle

  • Arsenal (3-4-3): Leno, Memegang – Gabriel – Kolasinac, Bellerin – Ceballos – Xhaka – Saka. Willian – Lacazette – Aubameyang. 

Jurulatih: Mikel Arteta

  • Newcastle (4-4-2): Darlow, Manquillo – Lascelles – Fernandez – Lewis. Hendrick – Shelvey – Hayden – Saint-Maximin, Wilson – Carroll. 

Jurulatih: Steve Bruce